تخفیف عیدانه ویژه تماس با ما : برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید .جهت تماس روی دکمه تماس بزنید

دکمه تماس09125252353

نصب توری مرغی و فرنگی اصل ضد زنگ

نصب توری مرغی

پس از نصب توری مرغی هیچ کبوتری و پرنده ای وارد پاسیو نخواهد شد. با بستن حیاط خلوت کبوتر به ساختمان دیگری میرود تا یک اشیانه جدید برای زاد و ولد خودش درست کند. نصب توری مرغی روی پاسیو و نورگیر باعث جلوگیری از سر و صدا و فضولات پرنده ها میگردد و به جز توری هیچ روش مطمعنی برای جلوگیری از ازار کبوتر وجود نخواهد داشت. توری با پیچ و رولپلاک روی دیوار سیمانی نصب میگردد و نیازی به هیچ اتصال دیگری نیست.

توری نصب شده روی نورگیر
بستن نورگیر و پاسیو با توری که در تصویر ملاحظه میکنید.

 

نصب توری نرغی حیاط حلوت
نصب توری نرغی حیاط حلوت

خدمات نصب توری برای جلوگیری از ورود پرندگان با طناب و بدون داربست در استادکاران

بهترین روش برای جلوگیری از ورود کبوتر و کبوتر چایی به داخل پاسیو استفاده از توری میباشد.میهن راپل متخصص در نصب توری روی پاسیو و حیاط خلوت و نورگیر میباشد که این کار به وسیله طناب و بدون داربست انجام میشود. خرید توری و لوازم بر عهده شرکت میباشد. شرکت میهن راپل از توری های گالوانیزه و بسیار محکم استفاده میکند.

ویدیو نصب توری مرغی پاسیو

نصب توری حیاط خلوت
نصب توری حیاط خلوت با طناب

دلیل نصب توری مرغی

نصب توری مرغی جهت جلوگیری از ورود پرنده ها و لانه کردن انها درون درزهای پاسیو اجرا میگردد. دلیل جلوگیری از ورود کبوتر فضله هایی است که از خود بر جا میگذارد. این فضله ها پس از مدتی زیاد میشوند و باعث به وجود امدن انواع حشرات خطرناک و خون خار میگردد. یکی از این حشرات کنه نام دارد که در بدن حیوانات زندگی میکند و اگر روزنه ای به داخل خانه پیدا کند ورود میکند و به سرعت هم قابل تکثیر هستند.

مراحل و نحوه نصب توری مرغی روی پاسیو و نورگیر

ابتدا دیوار و لابه لای نقاط پاسیو با واترجت و مواد شوینده شسته میشود تا هیچگونه مدفوع یا فضله کبوتر باقی نماند. مرحله بعدی استفاده از سم برای ضدعفونی کردن دیواره ها و لای درز انقطاع میباشد. در مرحله اخر به نسبت اندازه پاسیو توری گالوانیزه فرنگی تهیه میشود و توسط مفتول گالوانیزه به هم متصل میشوند. راپل کارها با استفاده از دریل دور تا دور دیوار سیمانی را سوراخ کرده و با استفاده از پیچ و رولپلاک انها را به دیوار متصل میکنند. توری به صورت ابعاد 120 150 180 در بازار به فروش میرسد و ارتفاع انها هم 20 متر میباشند.

روش نصب توری مرغی حیاط خلوت در ارتفاع

نصب توری حیاط خلوت و پاسیو با استفاده از راپل کاری که با دو طناب روی هوا معلق میشود اجرا میگردد. برای نصب توری مرغی حتما دو راپل کار همزمان باید روی نورگیر اویزان باشند تا توری به صورت صاف و بدون مشکل نصب گردد. نصب توری با طناب به دلیل سرعت زیاد با هزینه کمی همراه است و 90درصد از مالکین با این روش کار توری مرغی را اجرا میکنند.

شستشوی رایگان نورگیر یا حیاط خلوت

شرکت میهن راپل برای اینکه پاسیو و نورگیر شما تمیز شود و فضله های موجود در روی دیوار و پنجره از بین برود شستشوی پاسیو را به صورت رایگان انجام میدهد. هیچ هزینه ای بابت شستشوی پاسیو از شما دریافت نمیشود. این شستشو به وسیله واترجا انجام میگیرد.

انواع توری فرنگی و گالوانیزه و قیمت نصب

نصب توری با طناب کار روی پاسیو حیاط خلوت شما با ضمانت ده ساله

در بازار انواع توری ها موجود میباشد اما برای بستن پاسیو و سقف حیاط خلوت بای از توری استفاده کنید تا کبوتر و پرندگان کوچک از داخل ان عبور نکنند.

ما از توری گالوانیزه فرنگی استفاده میکنیم که هم زخیم میباشد و هم دارای چشمه های کوچک که برای جلوگیری از ورود پرنده مناسب میباشد.

عکس توری گالوانیزه فرنگی

عکس توری مرغی فرنگی
عکس توری مرغی فرنگی
توری مرغی حیاط خلوت
توری مرغی حیاط خلوت
نصاب توری مرغی با طناب
نصاب توری مرغی پاسیو

عکس کار روی نما و نصب توری مرغی

 

جلوگیری از ورود کبوتر
بستن راه پرندگان

قیمت نصب توری فرنگی به صورت متری

قیمت نصب توری فرنگی یا مرغی برای پاسیو نورگیر و حیاط خلوت متری از 25 تا 35 هزارتومان میباشد که برای هر نورگیر بستگی به محیط ان نورگیر و نوع پاسیو دارد و این قیمت به همراه مصالح مصرفی میباشد.

قیمت نصب توری مرغی کنتراتی به وسیله راپل

قیمت نصب توری را میهن راپل با خرید لوازم و نصب ان یکجا به شما میدهد.

اجرت نصب توری مرغی را به شما میدهیم و خرید توری بستگی به قیمت بازار دارد که با دلار بالا پایین میشود.

برای نصب توری مرغی عرض و طول برای ما مهم میباشد و بعد از تماس ابتدا باید تعداد طبقات را به ما بگویید و در ادامه عرض نورگیری که میخوایید با توری انرا ببندید.

چهار طبقه و پنج طبقه در قیمت فرقی نمیکند ولی عرض پاسیو در اعلام قیمت بسیار مهم میباشد.

نورگیرهایی که عرض کمتر از 5متر دارند هزینه انها زیر یک میلیون پانصد میشود.

نورگیرهایی که عرض انها بیشتر از 5متر میباشد زیر یک میلیون و هشتصد قیمت گذاری میشود.

این رقم ها بدون لوازم میباشدکه برای گرفتن قیمت نهایی باید تماس بگیرید تا با دادن متراژ دقیق کار هزینه دقیق انرا نیز جویا شوید.

 

بستن پاسیو و نورگیر با توری مرغی

بستن پاسیو و نورگیر با توری مرغی در تهران و کرج

شیوه نصب توری مرغی به چه صورت می باشد؟

در ساخت بعضی از ساختمان ها برای آن پاسیو نورگیر و حیاط خلوتی در نظر گرفته می شود که برای محافظت و پوشاندن نورگیر و پاسیو می توان از نصب توری مرغی استفاده نمود. توری مرغی به عنوان یکی از بهترین و منحصر به فردترین توری ها و یا فنس های فلزی می باشد که به دلیل ضخامت پایینی که دارد و همچنین در عین حال دارای دوام بسیار بالایی بوده که مورد توجه بسیاری از عموم برای جلوگیری از ورود پرندگان به ساختمان و پوشاندن نورگیر و پاسیو و بستن نورگیر و بستن حیاط خلوت با توری مورد استفاده قرار می گیرد.

توری مرغی به طور معمول ساخته شده از مفتول گالوانیزه می باشد که جنس این توری مرغی با نوجه به کاربردی که دارد از فلزهای گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شود. این موضوع بسیار قابل توجه می باشد که به صورت عرفی توری سرد را توری چینی یا سبک وزن می نامند و توری گرم را توری ایرانی و یا توری سنگین می نامند.

مطلب پیشنهادی ما  حقوق و دستمزد راپل کار و کار در ارتفاع – استخدام و اموزش راپل و کار در ارتفاع

البته لازم به ذکر می باشد که این نام گذاری با نام کشوری که تولید کننده ی این محصول می باشد نیز سازگاری دارد و اغلب توری های مرغی چینی سبک تر و نازک تر بوده و توری های مرغی ایرانی دارای رول سنگین تر و ضخیم تر می باشند.

اندازه ها و ابعاد توری مرغی را می توان بر اساس اندازه ی چشمه های داخلی آن بیان نمود, تولید چشمه های توری مرغی به این صورت می باشد که در ابعاد یک دوم اینچ و یک اینچ و سه چهارم اینچ تولید و عرضه می شود و طول یک رول از آن جهت نصب توری مرغی 45 متر می باشد.

البته این نکته نیز قابل توجه می باشد که عرض این توری مرغی به صورت پنج دسته متفاوت می باشد و در اندازه های 60, 90, 120, 150, 180 سانتی متری متغیر می باشد.وزن توری های مرغی با توجه به این که از جنس گالوانیزه سرد است یا گرم و با در نظر گرفتن عرض رول تعیین می شود

 

نصب توری مرغی کار نما

برای مثال در زیر وزن رول های توری را جهت نصب توری مرغی با ابعاد چشمه سه چهارم اینچ می باشد را در نظر بگیرید:

نصب توری مرغی با عرض 90 سانتی متر: وزن رول سرد یا سبک ( چینی ) 4.5 کیلوگرم و برای وزن رول گرم یا سنگین ( ایرانی ) 7 کیلوگرم محاسبه می گردد.
نصب توری مرغی با عرض 120 سانتی متر: وزن رول سرد یا سبک ( چینی ) 6 کیلوگرم و برای وزن رول گرم و سنگین ( ایرانی ) 9 کیلوگرم محاسبه می شود.
نصب توری مرغی با عرض 150 سانتی متر: وزن رول سرد یا سبک ( چینی ) 7.5 کیلوگرم و برای وزن رول گرم و سنگین ( ایرانی ) 11 کیلوگرم محاسبه می شود.
نصب توری مرغی با عرض 180 سانتی متر: وزن رول سرد یا سبک ( چینی ) 9 کیلوگرم و برای وزن رول گرم و سنگین ( ایرانی ) 14 کیلوگرم محاسبه می شود.

کاربردهای توری مرغی به چه صورت می باشد؟

توری مرغی به دلیل دارا بودن به بافت منحصر به فرد در اکثر بخش های صنعت های ساختمانی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

در زیر به برخی از کاربرد های نصب توری مرغی می پردازیم:

حفاظ دور ستون ها در ساختمان:

نصب توری مرغی می تواند یک پیشنهاد مناسب جهت ایجاد یک توری و وسیله حفاظتی برای ستون های ساختمان ها به حساب می رود تا از بروز خراش و صدمه به آن ها جلوگیری شده و هیچگونه آسیبی به آن ها نرسد.

پرورش و محافظت از پرندگان:

نصب توری مرغی می تواند برای پرندگانی که پراوری هستند یا جنبه زینتی دارند با ایجاد کردن یک دیواره موقت یا دائم با آن از این پرندگان محافظت نمود.

Call Now Buttonتماس با استادکاران