تخفیف عیدانه ویژه تماس با ما : برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید .جهت تماس روی دکمه تماس بزنید

دکمه تماس09125252353

پیچ نما

اجرا در اسرع وقت+پیچ گالوانیزه+بتونه هم رنگ سنگ+بیمه حوادث+قیمت مناسب

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  در تهران و کرج شما را شرکت استاد راپل با هزینه ای ارزان و با کیفیت انجام میدهد. این شرکت پیچ و رولپلاک نما را به صورت بدون داربست در تهران و کرج و شهرستان ها انجام میدهد و شما در ادامه می توانید قیمت پیچ رولپلاک نما را استعلام بگیرید و نوع و روش و فرم قرارداد و بیمه را نیز ببینید.شرکت استاد راپل هزاران پروژه را هرساله انجام میدهم. من اینجا هستم تا خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را به صورت حرفه ای و با کیفیت برای شما انجام بدهم.
باما در ادامه همراه باشید.که قیمت ها مناسب تر شده است 

با پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ایا مشکل ریزش سنگ بر طرف میشود؟ تا چند سال دیگر ریزش نمیکند؟

ریزش سنگ به یک معظل برای مالکان تبدیل شده است و خواب شب را از انها گرفته است چون اگر سنگی ریزش کند باید تمام کمال خسارت مورد نظر را بپردازید. به طور کلی اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط شرکت معتبر انجام شود دیگر هیچ وقت و هیچ زمانی ریزش نمیکند. شرکت استادراپل پیچ کردن نما را با ضمانت ده ساله انجام میدهد و موارد انجام پیچ رولپلاک سنگ نما را میتوانید به طور کامل در ادامه صفحه بخوانید.

پیشگیری بهتر از درمان است

شما عزیزان قبل از ریزش سنگ اگر سنگ خود را پیچ و رولپلاک کنید هیچوقت شاهد خسارت نخواهید شد. سنگ به نوعی در ارتفاع قرار دارد و به دلیل بی توجهی برخی از ساکنین ساختمان بیشتر انها دچار خسارت های وحشتناک میشوند که اگر قبل ریزش پیچ و رولپلاک میشد به راحتی قابل پیشگیری بود.

دلایل ریزش سنگ نما

برف و باران و باد و سرما و زلزله از دلایل ریزش سنگ است و بیشتر اوقات در فصل زمستان سنگ ریزش میکند  باید پیچ و رولپلاک شود. رانش زمین و نشست ساختمان و زلزله هم یکی از موارد ریزش سنگ میباشد که باید بدانید قبل از اتفاقات ناگوار حتما سنگ را پیچ کنید.

نصب سنگ های ریخته شده

برای نصب سنگ های ریزش کرده ابتدا اندازه محیط ریخته شده را میگیریم و برای خرید سنگ به سنگ فروشی میرویم و قطعه مورد نظر را تهیه میکنیم.

برای چسباندن سنگ ابتدا پشت سنگ  به چسب میشود و بر روی محل مورد نظر گذاشته میشود. در انتها برای اطمینان روی سنگ پیچ رولپلاک گالوانیزه زده میشود تا دیگر ان سنگ هیچوقت از جای خود تکان نخورد.

لیست قیمت پیچ کردن سنگ نما

پیچ کردن سنگ نما با طناب دارای قیمت های متفاوت است که با تغییر نما و متریال آن تعرفه پیچ رولپلاک نیز افزایش میابد.در تهران مناطق مختلف از سنگ هایی تراورتن ،مرمریت،گرانیت،ترورتن تیشه ای،تراورتن چرب و انواع سایر سنگ ها استفاده می شود. که هر یک سختی و مقاومت مخصوص خود را دارند برای مثال پیچ مصرفی در گرانیت ویژه بوده  و قیمت محکم کردن سنگ گرانیت نما از سایر انواع سنگ ها بیشتر است.

نوع سنگ نما نوع پیچ مصرفی در پیچ رولپلاک نما – اندازه قیمت پیچ رولپلاک عددی ( نزولی)
رولپلاک سنگ گرانیت 6 سانتی گالوانیزه سفید دومین قیمت از نطر نوع سنگ
پیچ کردن سنگ مرمریت 5سانتی گالوانیزه سفید بالاترین قیمت نسب به سایر سنگ ها
مقاوم کردن سنگ مرمر 5 و 6 سانتی گالوانیزه سوم
پیچ سنگ تراورتن اکثرا 5 سانتی گالوانیزه چهارم
عکس نصب کردن سنگ نما
ابتدا تمامی نما پیچ رولپلاک میشوند و بعد از جلوگیری از ریزش سنگ نما مجدد سنگ هایی که ریزش کرده اند سرجای خود مانند روز اول نصب میگردد.
نصب سنگ نما تراورتن

نصب سنگ نمای ساختمان از جنس تراورتن

عکس زیر تصویر یک ساختمانی است که سنگ هایش ریزش کرده و شرکت استادراپل انها را پیچ و رولپلاک کرده است و سنگ های ریزش کرده هم نصب شده است

قبل از پیچ و رولپلاک سنگ نما

قبل از پیچ و رولپلاک سنگ نما

بعد از پیچ و رولپلاک و نصب سنگ

بعد از پیچ و رولپلاک و نصب سنگ

طریقه انجام پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

ابتدا برای بستن قرارداد اقدام میکنیم و بعد از توافق دو طرفه روز انجام پیچ رولپلاک را درون قرارداد قید میکنیم. ابزار و لوازم مورد نیاز اماده و روز تعیین شده شروع به کار میشود. موارد انجام کار ریز و درشت را در ادامه میتوانید به طور کامل بخوانید.

هنگام پیچ کردن نما طناب راپل به کجا بسته میشود؟

برای انجام مقاوم سازی سنگ نما طناب به نقاط بسیار مطمعا و مقاوم در برابر فشار بسته میشود. یکی از نقاط خوب دور خرپشته و داخل اتاق اسانسور ساختمان میباشد که بسیار ایمن است.  اگر کانالهای کولر قطر انها بزرگ باشد میتوان طناب را دور انها هم بست.

قیمت انجام پیچ کردن نما چقدر است؟

قیمت انجام کار بستگی به نوع و حجم کار دارد که در ادامه صفحه راجع به متری دانه ای و کنتراتی توضیح خواهیم داد. ادامه این صفحه از قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کامل توضیح داده شده است. در این صفحه قیمت متری و دانه ای و کنتراتی توضیح داده شده است و میتوانید در ادامه انرا مشاهده کنید.

قیمت حدودی کنترات برای پیچ رولپلاک سنگ نما  با طناب

توجه داشته باشید نماهای زیر ۲۰۰ متر به هیچ عنوان به شکل متری برآورد و محاسبه نمی گردند و با روش کنتراتی محاسبه می شوند.

اما در نظر داشته باشید نماهای بالای ۲۰۰ متر برای پیچ کردن سنگ از 12 هزار تومان تا 30هزار تومان قیمت گذاری می شوند . ولی بهترین روش این است که عکسی از نمای ساختمان خود به صورت کامل برای ما ارسال نمایید تا قیمت دقیق بیان شود.

شما مشتری عزیز برای گرفتن قیمت قطعی می توانید با ارسال عکس از نمای ساختمان خود به واتس آپ ما در کوتاهترین زمان ممکن قیمت قطعی را به دست آورید.

این شرکت همواره از جدیدترین تکنیک و روش های انجام عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مورد نظر به کمک طناب محکم ،بدون استفاده از داربست و به کمک نیروهای ورزیده و ماهر مسلط به طناب در ارتفاعات استفاده می نماید.

پیچ و رولپلاک نما تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای رومی بدون داربست

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای رومی به صورت عددی از ۳۰۰۰ تومان تا 4500 تومان میباشد و برای قیمت قطعی حتما تماس بگیرید.

هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به صورت رومی به صورت متری از ۱۵ تا 40 هزارتومان میباشد که قیمت قطعی باید تماس بگیرید.

در اخر قیمت کنتراتی به صورت ارسال عکس گفته میشود که اکثر شما دوستا به این صورت قیمت میگیرید.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای سنگ تراورتن با راپل

قیمت پیچ رولپلاک سنگ ب صورت عددی برای نمای تراورتن از ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰تومان میباشد.

به صورت متری سنگ تراورتن از ۱۵ شروع میشود و تا ۳۰ تومان ادامه دارد.

به صورت کنترات هم حتما بایداز طریق واتساپ عکس ارسال گردد تا قیمت کلی بگوییم.

قیمت پیچ کردن سنگ نمای سمیرم یا چینی با طناب(سفید ۲۰ یا ۱۵ سانتی)

قیمت پیچ کردن سنگ سمیرم به صورت عددی از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ میباشد.

قیم+ت به صورت متری از ۱۵هزار تا ۳۵ هزارتومان میباشد.

قیمت پیچ کردن نما به صورت کنتراتی نیز باید عکس ارسال گردد.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ گرانیت  بدون نیاز به داربست

پیچ و رولپلاک نمای گرانیتی به صورت عددی از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

قیمت پیچ رولپلاک نما گرانیت متری ۲۰ تا ۳۰ تومان میباشد.

قیمت کنتراتی سنگ گرانیت هم جزو ارزانترین سنگ ها میباشد که با یک تماس کوچک به راحتی اعلام میکنیم.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی

پیچ و رولپلاک نما در تهران و کرج

پیچ و رولپلاک نمای تراورتن

قیمت دانه ای پیچ رولپلاک سنگ نما

در رابطه با قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت دانه ای به نوع نما و جنس سنگ کار شده بستگی دارد . همچنین لق بودن یا لق نبودن سنگ یکی از موارد با اهمیت در بحث هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما خواهد بود. اگر سنگ لق باشد برای محکم کردن آن بر روی نمای ساختمان وقت و هزینه ی بیشتری باید پرداخت شود که این هزینه و قیمت به شکل صعودی افزایش می یابد. بیایید فرض مثال را براین بگیرید که یک نما داریم که سنگ هایش صاف می باشد و نمایی دیگر که نمای رومی کار شده باشد خب وقتی سنگ صاف باشد رحت تر سوراخ میشود ولی سنگی که باریک باشد و ناهموار باشد سخت و شکننده میشود و باید با ابزارهای خاص پیچ رولپلاک بشود.  قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت دانه ای بستگی به نوع نما و جنس سنگ کار شده دارد. همچنین لق بودن یا نبودت سنگ یکی از فاکتورهای مهم در پیچ کردن نمای ساختمان میباشد.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ صاف و رومی باهم تفاوت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید به صراحت عرض نماییم که بله کاملا تفاوت قیمت وجود دارد .

چنان چه سطح سنگ صاف و بدون برآمدگی باشد تیم ویژه ما در ارتفاعات بدون داربست ،به کمک طناب محکم با هزینه ی کم عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را جهت ثبات در جایگاه نما برای جلوگیری از ریزش و پرتاب سنگ نما و پیشگیری از خسارت مالی و جانی به کمک تجهیزات استاندارد و لازم در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند .

اما چنان چه سطح سنگ نما برجسته باشد و ناهموار یعنی صاف نباشد هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط این نیروی توانمند و حرفه ای افزایش خواهد یافت .

در نظر داشته باشید رنج قیمتی که می توانیم برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توضیح دهیم از 28000 تومان شروع و تا 5000هزار تومان ادامه خواهد یافت .

روش کار کردن به این صورت است که برای راحتی کار مشتریان عزیز از صاحبان ساختمانی در خواست می کند تا از نمای ساختمانی خود که محل ریزش سنگ نما ،یا شل شدن سنگ نما بودند عکسی گرفته و برای شرکت ما ارسال نمایند تا هزینه ی قطعی عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی مورد نظر را با بررسی های انجام شده اعلام نماید.

در ضمن هر گونه سوال و مشاوره برای کاربران عزیز توسط ما به شکل رایگان انجام می پذیرد.

پیچ و رولپلاک نما در تهران و کرج

پیچ و رولپلاک نما از جنس سمیرم

جنس پیچ مصرفی برای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان چیست؟

جنس پیچ مصرفی برای نمای شما گالوانیزه میباشد که به رنگهای طلایی و نقره ای در بازار به فروش میرسد. این پیچ زنگ نمیزند و بسیار مقاوم در برابر فشار میباشد. عکس پیچ در پایین صفحه موجود است.

از پیچ چند سانتی برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده میکنید؟

برای پیچ کردن سنگ نما از پیچ های ۵ و ۶ استفاده میکنیم. پیچ های بزرگ قدرت نگهداری کمی دارند و پیچ های بزرگ خوب به سیمان نمیرسند. دلیلش را در ادامه توضیح دادیم میتوانید بخوانید.

در ۹۰ درصد کارهای نما پیچ رولپلاک کارها از پیچ های ۵ و ۶ سانتی استفاده میکنند.

دلیلش را برایتان توضیح میدهم.به دلیل اینکه سیمان پشت سنگ نهایتا ۲٫۵ است و سنگ شما هم ۲ سانتی یا ۲٫۵ میباشد اگر پیچ بزرگتر باشد از سیمان پشت سنگ رد میشود و پیچ لق میزند.

پیچ حتما باید به سیمان گیر کند و نباید از سیمان و از حد مورد نظر عبور کند.

پیچ گالوانیزه 5 سانتی

پبچ گالوانیزه برای پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ گالوانیزه

روی هرسنگ چندتا پیچ زده میشود؟

بستگی به سنگ دارد ولی به صورت حدودی هر ۵۰ سانت یک عدد پیچ و رولپلاک زده میشود. نماهای صاف هر۵۰ سانت و نماهای رومی که سنگ کوچک دارند بستگی به شرایط دارد. باز هم میگم که سنگ ها باهم تفاوت دارند.

تعداد پیچ و رولپلاک زدن روی هر قطعه سنگ

تعداد پیچ کردن نما بدون داربست برای هر قطعه سنگ متغییر است.

به صورت طبیعی و قانونی هر ۵۰ سانت یک عدد پیچ خورده میشود.

مثلا برای سنگی که ۱متر است دو عدد برای سنگ های دو متری۵ عدد تا چهار عدد پیچ و رولپلاک زده میشود.

اندازه پیچ رولپلاک

اندازه پیچ رولپلاک در عکس بالا

از چه رولپلاکی برای پیچ رولپلاک سنگ نما استفاده میکنید؟

از رولپلاک قرمز ۵ سانتی و مته ۸ و ۷ چهار شیار برای پیچ رولپلاک نما استفاده میکنیم. این مته ها و رولپلاک ها سالهای طولانی تجربه ما روی نما است.عکس رولپلاک و مته در پایین صفحه موجو میباشد.

رولپلاک همانطور که گفته شد بسیار مهم میباشد و جنسی که باید استفاده شود باید جنسی باشد که زود پوسیده نشود.

رولپلاک باید هم اندازه سوراخ داخل سنگ باشد تا وقتی پیچ سفت میشود رولپلاک از جای خود تکان نخورد.

این عکس رولپلاک ۵سانتی را نشان میدهد.

مناسب ترین رولپلاک برای پیچ رولپلاک نمای سنگ همین رولپلاک تک میباشد و غیر این بنده استفاده کردم که بسیار ضعیف و غیر استاندارد میباشد.

رولپلاک نما

رولپلاک مصرفی روی نما

نصب پیچ درون رولپلاک

عکس پیچ درون رولپلاک

کدام شهرهای ایران عملیات پیچ و رولپلاک نمای سنگی انجام میدهید؟

مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران و کرج میباشد. همچنین در شهرهای این دو استان نیز خدمات محکم سازی نما را داریم. همچنین در تمام استان های کشور پیچ و رولپلاک کارهای متخصص و نمایندگی جهان فرود حضور دارند.

برای پیچ و رولپلاک نمای سنگی از دریل هیلتی استفاده میکنید یا معمولی؟

بستگی به سنگ دارد. برای پیچ رولپلاک سنگ نما هر سنگی دریل مخصوص خودش را دارد. مثلا برای نمای رومی از سه نظام استفاده میشود و برای تراورتن صاف  و یا گرانیت از دریل چهارشیار استفاده میکنیم.

 هنگام پیچ و رولپلاک کردن نما سنگ ریزش میکند و یا ترک میخورد؟

خیر .در هنگام پیچ رولپلاک هیچگونه ریزش و ترکی روی سنگ ایجاد نمیشود. سنگ هایی که از قبل ترک خورده است باید دو طرف ان پیچ بشود و در اخر بندکشی شود که خط ترک محو شود.

جای پیچ با بتونه همرنگ پوشانده میشود؟

بله جای پیچ با بتونه همرنگ نانو پوشیده میشود تا زیبایی نما حفظ شود. روی تمام پیچ ها به صورت یکدست بتونه همرنگ میشود تا دیگر هیچ اثاری از نقطه پیچ باقی نماند. اگر بتونه کاری انجام نشود هم نما زشت میشود و هم اب از طریق سوراخ ها به داخل خانه نفوذ میکند.

عکس فوق بعد از خشک شدن بتونه کاملا همرنگ خواهد شد

بتونه کردن پیچ رولپلاک روی نما

ایا روی نما جاهایی از سنگ ترک داشته باشد بندکشی میشود؟

بله هرجا که ترک داشته باشد با بتونه ای که روی پیچ میزنیم ان قسمت ها را نیز بندکشی میکنیم. این ترک ها باعث میشود که اب به داخل ساختمان نفوذ کند.

 سنگ های ریزش کرده را با پیچ و رولپلاک نصب میکنید؟

خیالتان راحت باشد اگر سنگی ریزش کرده باشد به راحتی بدون داربست مانند روز اول در جای خود نصب میکنیم.

 برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان ضمانت هم میدهید؟

بله ما برای پیچ کردن سنگ نمای شما ضمانت ده ساله اراعه میدهیم. ریزش سنگ مبحثی بسیار خطرناکی است و حتما به دلیل حساسیت بالای کار ضمانت معتبر درون قرارداد دریافت کنید.

کارگران یا متخصصان شما دارای بیمه میباشند؟

بله برای انجام کار تمامی کارکنان شرکت دارای بیمه حوادث میباشند و هرگونه حادثه بر عهده خود پیمانکار میباشد.

تمام نیروها دارای بیمه و شرکت دارای قرارداد رسمی میباشد.
در هنگام کار تمامی حوادث برای کارکنان به عهده شرکت  امیدجهان فرود میباشد.
در زیر عکس بیمه نامه خدمات پیچ رولپلاک نما را زیر ببینید.
به دلیل برداشتن بیمه و سو استفاده از عکس بیمه فقط نوع بیمه را برای شما قراردادیم.
بیمه پیچ و رولپلاک کار

بیمه پیچ رولپلاک نما ایران

تفاوت بین پیچ و رولپلاک ساختمان با داربست و بدون داربست در چیست؟

برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با داربست باید هزینه اضافی و وقت بیشتر برای داربست بگذارید. ولی در روش بدون داربست یا با طناب پیچ و رولپلاک کار نیازی به داربست و لوازم اضافی ندارد.

به طور کلی می توان گفت که پیچ و رولپلاک نما با طناب می تواند راهی برای کم کردن هزینه و اطلاف وقت باشد.

برای پیچ و رولپلاک نما چک هم قبول میکنید؟ چند ماهه؟

بله اگر کارفرما دارای مشکل مالی باشد انتهای کار طی یک فقره چک هزینه را تسویه میکنیم. چک هم نهایتا ۳ ماهه قبول میکنیم

از پیچ چهارسو استفاد میکنید یا از پیچ دوسو؟

پیچ دوسو برای سفت کردن نیرو به مشکل بر میخورد و پیچ به صورت کامل کونیک نمیشود ولی پیچ چهارسو به راحتی روی سنگ مینشیند. پس از پیچ چهارسو استفاده میشود.

تا چند طبقه میتوانید کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب انجام بدهید؟

کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب هیچ محدودیتی ندارد و میتوانید هرچند طبقه که باشید سنگ های خود را پیچ کنید.

پیچ رولپلاک نما بدون داربست – نمای تراورتن رومی

توضیح مختصر و مفید برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

کار پیچ و رولپلاک سنگ شل شده در نما را  نیروهای متخصص در ارتفاعات انجام می دهند این نیروها بیمه ی شرکت معتبر خدمات راپل نما می باشند و به کمک پیچ های گالوانیزه ضد زنگ سنگهای شل شده را سفت و محکم می نمایند تا از خطرات سقوط سنگ نما جلوگیری شود.

در آخر هم روی همه ی پیچ ها بتونه همرنگ سنگ زده می شود تا اصلا دیده نشود. در ادامه ی بحث درباره ی تمام موارد مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما اعم از قیمت تا نحوه ی کار به بررسی خواهیم پرداخت .

در پایان در صورتی که از ما خوشتان آمد  تماس بگیرید تا برای انجام کار و اعلام قیمت مذاکره نماییم .

مسئولیت ریزش سنگ نما

ایا میدانستید وقتی سنگ ریزش کند و روی ماشین یا انسان بریزد شما مسئول ان هستید؟

بله شما باید قبل از ریزش سنگ های خودتان را پیچ و رولپلاک کنید تا وارد دردسر بزرگی نشوید و این کار را با شرکت جهان فرود که ضمانت کتبی به شما اراعه میدهد بسپارید. اگر خسارتی برای کسی یا چیزی پیش بیاید اولین شخصی که توی دردسر میوفتد مدیر ساختمان میباشد.

ریزش سنگ چندسال بر عهده سازده میباشد؟

به طور معمول مسئولیت ریزش سنگ نما تا ده سال بر عهده سازنده و مهندس ناظر میباشد.

پیچ و رولپلاک کردن نما قبل از ریزش سنگ

ریزش سنگ و خسارت شدید به ماشین ۲۰۶

قیمت طبقاتی پیچ و رولپلاک نمای سنگی با طناب

قیمت پیچ و رولپلاک طبقاتی  نمای سنگی ساختمان  بستگی به جنس سنگ و عرض طول ساختمان دارد. هرچه قدر عرض یا بر طبقات بیشتر باشد هزینه طبیعتا بیشتر خواهد شد.

دلیل دیگر کاهش یا افزایش قیمت به صورت طبقاتی نوع جنس سنگ است که حتما باید به صورت عکس یا حضوری دیده شود. به طور کلی قیمت پیچ کردن سنگ نما به صورت طبقه ای از ۴۵۰ هزارتومان تا ۲۵۰۰ هزارتومان میباشد که هزینه قطعی بستگی به شرایط بالا دارد.

این نوع رولپلاک نما کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و بیشتر کارفرماهای عزیز کل نما را پیچ رولاک میکنند.

باید عرض نماییم که تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمان با قیمت پیچ و رولپلاک رابطه ی مستقیمی دارد هر اندازه تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمان بیشتر باشد هزینه ی پیچ و رولپلاک هم بیشتر خواهد شد و بالعکس هر اندازه تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمانی کمتر شود هزینه ی پیچ و رولپلاک هم کمتر خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که باعث صرفه جویی در بخش هزینه های پیچ و رولپلاک خواهد شد این است که در زمان نصب نما انجام شوند.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست به صورت متری

بعد از توضیح قیمت های مختلف راجع به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب و کار در ارتفاع میرسیم به هزینه به صورت متری که درصد کمی از شما عزیزان به صورت متری سوال میکنید که این نوع قیمت هم بستگی به نوع سنگ نما و کوچک یا بزرگی نمای ساختمان دارد. نماهای زیر ۲۰۰ متر به هیچ وجه به صورت متری محاسبه نمیشود و با روش کنتراتی محاسبه میگردد. نماهای بالای ۲۰۰ متر برای پیچ کردن سنگ از ۱۵هزارتومان تا ۳۵هزارتومان قیمت گذاری میشود که با ارسال عکس از طریق شبکه های اجتماعی میتوانیم قیمت قطعی برایتان بفرستیم.

یک نمونه از خدمات قبل و بعد پیچ و رولپلاک نما با طناب را ببینید

پیچ ور ولپلاک قبل از کار

عکس قبل از انجام پیچ رولپلاک نما

عکس بعد از انجام پیچ و رولپلاک و نصب سنگ

اندازه صحیح پیچ روی نما و استاندارد پیچ رولپلاک ساختمان

پیچ کردن سنگ های باریک در عکس زیر مشخص میباشد.

ما با دارا بودن دریل های مخصوص انواع سنگ به راحتی سنگ های کوچک و بزرگ را پیچ رولپلاک میکنیم.

در عکس  زیر اندازه دقیق پیچ ها و فاصله معین در سنگ را مشاهده میکنید.

طریقه سفت شدن پیچ و جنس پیچ مصرفی که کاملا گالوانیزه میباشد در عکس مشخص میباشد.

سنگ زیر به دلیل رومی بودن باید احتیاط زیادی برای سوراخ کردن ان داشته باشیم.

استاندارد پیچ رولپلاک

طریقه باز شدن پیچ و رولپلاک درون سوراخی که با دریل درون سنگ ایجاد میکنیم در عکس زیر کاملا معلوم است.

کارفرمای عزیز فقط به فکر پیچ نباشید چون رولپلاک هم به اندازه پیچ بسیار مهم هستند.
رولپلاک باید با قطر سوراخ هم تراز باشد زیرا نقش مهمی در نگه داشتن سنگ دارد.
بدنه رولپلاک باید با سیمان چسبیده باشد و با فشار وارد سوراخ سیمانی گردد تا وزن بالا را تحمل کند.
شکل باز شدن پیچ و رولپلاک درون سنگ و سیمان شبیه به بولت میماند.

پیچ گالوانیزه

انواع مته

متهای سوراخکاری سنگ هم از متهای دارای دو الماسه و یا چهار الماسه میباشد.
این نوع خدمات برای محکم سازی سنگ های نمای ساختمان امری ضروری میباشد.
ایا میدانید در اثر ریزش سنگ نما و بروز حادثه مدیر ساختمان مسئول است.
بخاطر کمی ارزانی جان خود و دیگران را به خطر نیندازید.

مته چهار شیار الماسه

مته مخصوص پیچ و رولپلاک

مته مورد استفاده برای پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

شرکت ما از مته ۸ یا ۷ کوتاه استفاده میکند.

مته باید سنگ را خورد نکند و سنگ را به صورت دایره سوراخ کند تا رولپلاک با بهترین کیفیت درون سنگ بنشیند.

از دو نوع مته برای پیچ کردن سنگ نما استفاده میشود که یکی سه نظام و یکی چهار شیار نام دارد.

مته سه نظام برای سنگ های بسیار کوچک و شل شده استفاده میشود و مته چهار شیار برای سوراخ کردن سنگ های پهن و بزرگ است.

مته چهار شیار برای پیچ رولپلاک

مته سنگ

مجری کارهای پیچ سنگ نما

مجری کارهای پیچ سنگ نما – سنگ لاشه

ایا ریزش سنگ قبل از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خطرناک است؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما  میتواند حوادث بسیار بدی را به همراه داشته باشد که در ویدیو زیر میتوانید نمونه ای از ریزش سنگ را ببینید.

سنگ ها هیچوقت بشما نیگویند که چه زمانی ریزش میکنند پس هرچه زودتر با هزینه ای اندک نما را پیچ و رولپلاک کنید تا حادثه ناگواری برای شما و خانواده خود پیش نیاید.

نمای ساختمان خود را به ما بسپارید تا به بهترین شکل و با ضمانت ۱۰ ساله پیچ رولپلاک کنیم. گروه ما برای انجام کار دارای قرارداد و بیمه میباشد و بیمه بنام انجام دهنده کار است.

در ضمن کار ما بسیار ایمن میباشد و نگران انجام کار روی طناب نباشید زیرا کار با طناب به صورت استاندارد و ایمن در تمام دنیا در حال انجام است.

پیچ و رولپلاک نکردن سنگ نما و حادثه ریزش سنگ

ریزش سنگ نما قبل از پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

زمان شروع پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

وقتی قرار داد پیچ رولپلاک ساختمان بسته شد برای شروع کار هر روز صبح ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر در فصل تابستان و بهار میباشد.

برای فصل زمستان و پاییز به دلیل سرد بودن هوا پیچ و رولپلاک کردن نما دشوار است و باید در ساعت هایی که هوا به نقطه گرما میرسد کار انجام شود.

لوازم مصرفی مانند چسب و بتونه و ناهار بر عهده کارفرما است یا پیمانکار

تمام لوازم مصرفی طی توافق درون قرارداد نوشته میشود و پیمانکار یعنی شرکت جهان فرود که عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما را انجام میدهد وظیفه خرید تمام لوازم را بر عهده دارد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان – پیچ نمای ساختمان   – رولپلاک نما  – پیچ سنگ نما  – پیچ سنگ نمای ساختمان  – رولپلاک کردن نما –  قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  – قیمت پیچ نما – مجری پیچ و رولپلاک نما – پیچ نما در تهران  – رولپلاک نما تهران – پیچ رولپلاک نما – پیچ رولپلاک نما  – پیچ رولپلاک نمای ساختمان  – رولپلاک سنگ نمای ساختمان 

شکل انجام کار پیچ رولپلاک سنگ نما ساختمان با طناب

مشتری عزیز طی تماس تلفنی که با شرکت ما داشته در رابطه با راهکار مناسبی برای حل مشکل ریزش و پرتاب سنگ از نمای ساختمان از کارشناسان شرکت در خواست کمک و ایجاد راه حلی مناسب برای رفع این مشکل گردیده است .

به طور معمول در شهرهای بزرگی مثل تهران به علت وجود ساختمان های مختلف و حتی قدیمی همواره مشکلاتی از نظر تاثیر عوامل محیطی مختلف مثل وجود آلاینده های حاصل از ترافیک بالای شهری ،ریزش باران اسیدی ،رطوبت ،باد ،طوفان ،زلزله باعث می شود که بر روی سنگ نمای ساختمانی در اثر گذشت زمان تاثیر بگذارد.

به طوری که سنگ نما یا دیگر مصالح ساختمانی از محل نما شل شده که نشانه ی اولیه ی تخریب نمای ساختمان است و سپس سنگ به یک باره از روی نما ریزش میکند که بسیار خطرناک میباشد.

پرتاب سنگ نما می تواند برای همسایگان مجاور ،افرادی که در پایین ارتفاعات ساختمانی در حال رفت و آمد هستند ،ماشین های پارک شده در محل خطرساز باشد یا باعث خسارت مالی و یا جانی گردد.

شرکت استا راپل  در تهران در زمینه ی انواع خدمات نمای ساختمانی فعال می باشد و سالها در این حرفه درخشیده است .

این شرکت با داشتن تیم ویژه متشکل از افراد ماهر و متخصص ،با تجربه و دوره دیده از طریق استفاده از طناب ویژه بدون داربست کلیه ی خدمات نمای ساختمانی اعم از پیچ و رولپلاک سنگ نما را به شکل حرفه ای با تجهیزات استاندارد و کامل در ارتفاعات مختلف ساختمانی در کوتاهترین زمان ممکن با صرفه جویی در وقت و انرژی و با کیفیت فوق العاده بالا با سرعت قابل ملاحظه ای انجام می دهد.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای مرمریت

شاید برای کاربران عزیز به خصوص تهرانی  این سوال پیش بیاد که کار کردن در ارتفاع با طناب خطرناک نیست ؟

درپاسخ به این سوال با صراحت می گوییم خیر .

نیروهای شرکت ما آموزش دیده و ماهر هستند زیرا در طی دوره ی کوتاه مدت موفق به اخذ مدرک بین المللی بالا رفتن از ارتفاعات شدند. شهامت و تسلط کافی بر روی طناب در ارتفاعات باعث شده شیفته ی کار خود باشند و با ابزار و تجهیزات استانداردی که استاد راپل در اختیارشان قرار می دهد کار در ارتفاعات را به راحترین شکل ممکن ادامه دهند و موفق شوند.

آنها از ۲ طناب اصلی و حمایت استفاده می کنند و همگی بیمه ی حوادث کار توسط شرکت هستند پس با اطمینان و آرامش خاطر کار می کنند و در حرفه ی خود پیروز مندانه به جلو پیش می روند. امنیت کاری با طناب بدون داربست بالاتر از استفاده از داربست می باشد.

این نیروهای توانمند با شناسایی سنگهایی از نمای ساختمان که شل شدند یا ترک برداشتند اقدام به تعویض سنگ نما یا پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان  به کمک پیچ های ضد زنگ گالوانیزه میکنند.

برای هر سنگ یک دریل یا مته مخصوص متناسب با اندازه و بعد سنگ مد نظر قرار داده می شود .

بعد این مورد در ارتفاعات با معلق بودن و آویز ماندن بین زمین و آسمان به شکل حرفه ای با نصب رولپلاک و سفت کردن پیچ ها در محل سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از دیده نشدن پیچ ها آنها را هم رنگ سنگ بتونه می نمایند.

ترمیم سنگ نما با پیچ رولپلاک

ترمیم سنگ نما با پیچ رولپلاک

پیچ و رولپلاک نما در تهران چه اهمیتی دارد و چطور باید انجام شود؟

تهران را می توان به عنوان متراکم ترین و بزرگترین شهر ایران معرفی کرد که پایتخت سیاسی ایران نیز شناخته می شود و با توجه به تراکم بافت قدیمی شهر و همچنین میزان ساخت و ساز بالا در این شهر، دسترسی به خدمات پیچ و رولپلاک نما دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در این خصوص باید بدانید که این خدمات در کشور ایران به صورت حرفه ای در خصوص می باشد.

در تهران آپارتمان سازی رشد بسیار زیادی داشته است و استفاده از نمای سنگ در این شهر روز به روز در حال گسترش می باشد.

حال با توجه به محدود بودن محیط و همچنین استفاده از سنگ در نمای ساختمان ها، بهترین روش برای ایجاد نمای ساختمانی چیست؟

این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و ما قصد داریم به شما در این خصوص توضیحاتی را ارائه دهیم.

در ابتدا باید بدانید که یک سازنده ساختمان بهتر است در بدو ساخت، نسبت به استفاده از پیچ و رولپلاک درسنگ نما اقدام کند. این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در این مرحله با وجود داربست های نماکاری که از قبل وجود دارد، نیاز به صرف هزینه های بیشتر برای راپل وجود نخواهد داشت و کاربر می تواند به سادگی نسبت به انجام پیچ و رولپلاک نما اقدام کند.

تعهدات شرکت پیچ و رولپلاک نما

  • پیچ مرغول و مناسب و گالوانیزه استفاده کند
  • از بیمه ایران برای خدمات پیچ رولپلاک سنگ استفاده کند
  • تمام پیچ های رویان بتونه همرنگ زده شود
  • پیچ ها هر ۵۰ سانت زده شود
  • دارای لوازم ایمن و بروز جهانی باشد

پیچ چه میزان وزن را روی نما تحمل میکند؟

پیچ و رولپلاک وزن زیادی را میتوانند تحمل کنند حتی میتواند وزن انسان را تحمل کند. چون سنگ روی هم قرار میگیرد فقط لازم است پیچ یک فشار کوچک به سنگ بیاورد تا به راحتی بر روی سیمان بچسبد.

ایا بعد از پیچ و رولپلاک سنگ نما کثیف میشود؟

خیر به دلیل اینکه در هنگام پیچ و رولپلاک سنگ نما خاک از درون دیوار بیرون می اید و روی نما مینشیند که پس از اولین باد تمام انها را با خود میبرد و اصلا نمای شما کثیف نمیشود.

خطر افتادن درپوش لبه ساختمان که بسیار خطرناک میباشد

لبه های پشت بام به دلیل ابگیر بودن درپوش به کار میبرند که بسیار سنگین میباشد. البته دلیل سنگین بودن انها هم این است که چون هیچ چفت و بستی ندارد باید سنگین باشد باد سنگ را بلند نکند. اما پس از مدتی سیمان زیر ان از بین میرود و باید انها را پیچ و رولپلاک کنید. حتما لبه پشت بام را جدی بگیرید.

شما میتوانید درون این سایت ریز و درشت قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را بخوانید.

ایا بیمه هستید؟

بله.برای انجام پیچ و رولپلاک نما بیمه هستیم.

کدوم شهرها کار پیچ و رولپلاک انجام میدهید؟

شرکت استادراپل در تمام نقاط ایران خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما را با طناب انجام میدهد.

Call Now Buttonتماس با استادکاران